Kul hastalandığında sol tarafındaki günahları yazan meleğe 'yazma' denilir

Hadis-i Şerif

Bismillahirrahmanirrahim

Mehkhulin (ra) rivayet ediyor. Resulullah (asm) şöyle buyurdular:

Kul hastalandığında sol tarafındaki günahları yazan meleğe 'yazma' denilir. Sevapları yazan sağdaki meleğe de, "Önceden yapmakta olduğu amellerine yazdığından daha güzel sevap yaz. Çünkü ben onu sizden daha iyi tanırım. Ve onu amel işlemekten alıkoyan da Benim" denilir.

(Camiüssağir-866)

İlk yorum yazan siz olun
YORUM KURALLARI: Risale Haber yayın politikasına uymayan;
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve BÜYÜK HARFLERLE yazılmış yorumlar
Adınız kısmına uygun olmayan ve saçma rumuzlar onaylanmamaktadır.
Anlayışınız için teşekkür ederiz.

İslam Haberleri