1. HABERLER

  2. DÜNYA

  3. Rusya, Kırım Tatar televizyonunu kapattı
Rusya, Kırım Tatar televizyonunu kapattı

Rusya, Kırım Tatar televizyonunu kapattı

Rus hükümeti, geçtiğimiz sene ilhak ettiği Kırım Yarımadası'nda yayın yapan Tatar televizyonu ATR'yi ve kanala bağlı kuruluşları kapattı.

A+A-

Rus medya düzenleyici kurumu Roskomnadzor, ATR'ye 31 Mart'a kadar Rus yasalarına göre kayıt olması için süre vermişti. Ancak Ekim ayından bu yana 4 kez yaptığı başvuruları çeşitli teknik ayrıntılar sebep gösterilerek reddedilen ATR kanalı, 5. ve son yaptığı başvuruya da cevap alamamıştı. Bunun üzerine kanalın yayını dün gece itibariyle kesildi. ATR medya holdinge bağlı radyo kanalları Meydan ve Lider'in yanı sıra çocuk kanalı Lale ve 15 Dakika adlı bir haber sitesi de Rus kurum tarafından kapatıldı.

Yayına 2006 yılında başlayan ilk bağımsız Kırım Tatar televizyon kanalı olan ATR, Tatarca, Rusça ve Ukraynaca yayın yapıyordu. 

iha 

Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

YORUM KURALLARI: Risale Haber yayın politikasına uymayan;
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve BÜYÜK HARFLERLE yazılmış yorumlar
Adınız kısmına uygun olmayan ve saçma rumuzlar onaylanmamaktadır.
Anlayışınız için teşekkür ederiz.